دل نوشته های شخصی

قالب پرشین بلاگ


دل نوشته های شخصی
احساس سوختن به تماشا نميشود. آتش بگير تا که بداني چه ميكشم.
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دل نوشته های شخصی و آدرس m-reza-sadeghi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







چند تا غروب ديگه مياي طلوع کنيم با همديگه ؟


يه فال حافظ بگيرم تا ببينم اون چي مي گه ؟


بايد يه جوري خودمو واسه تو آماده کنم


مي خوام برم دو بسته شمع نذر امامزاده کنم


چي کار کنم مي خوام برم نماز حاجت بخونم


يعني تا اوضاع جور بشه منتظر تو بمونم ؟


راستي يه سال ه تو خونه زخم زبون زياد شده


اسمتو ديگه نمي گم واژه ي اون زياد شده


همش مي گن اون که مي گفت ديوونته ، عاشقته


بميري ام سراعتو نمي گيره بگه چته


تو ميگي من چيکار کنم ، عجيب توي دوراهي ام


نه توي خشکي ام نه آب ، درست مث يه ماهي ام


يه ماهي خيلي کوچيک ، ميون آزادي و تور


که دلخوشيش بيخوديه ، مث يه آرزوي دور


ببين روزا و لحظه ها بدجوري اذيت مي کنن


آدما درباره ي تو يه جوري صحبت مي کنن


مي گن که بعد اين همه,عاقل شم و رهات کنم


مي گن تو قلبمي ولي ، بايد يه جور جدات کنم


خب مي دوني گوش نمي دم به پند و حرفاي کسي


ولي تو چي بايد تا کي به داد دردم نرسي ؟


تحملم حدي داره ، اونم ديگه تموم شده


عمرمو زندگيم چي حيف ، چه قدر برات حروم شده


ديشب نشستم تا سحر ، ديدم اونا بد نمي گن


به جاي صبر و طاقتم ، چه کار کردي واسه من ؟


نه رفتي و نه اومدي ، نه عشقي و نه ديدني


نه حتي از جانب تو ، حرف به هم رسيدني


اون دوره ها تموم شده ، دوره ي مثل گل ياس


خودت عجب قد کشيدي ، منو شکستي ناسپاس


چقدر بده اونکه اومد اول گل دادن من


مي خواد با يه تبر بشه باعث افتادن من


تو همينو دلت مي خواست ، حالا ديدي شکستنو ؟


چرا مي خواستي بشکني رؤياهاي ترد منو ؟


درسته دنيا بي وفاس ، اما بدون خدا داره


کلي مجازات واسه ي آدم بي وفا داره


اگر که راست گفته باشن آدماي دور و برم


دلم مي خواد برم يه جا ، لحظه ي مرگو بخرم


شنيدن حرفاي ديگرون داره ديوونم مي کنه


آدم آخه براي کي ؟ انقد دل بسوزونه


علتشو نفهميدم مي خواستي عاشقت بشم


بعدش که مطمئن شدي هرگز ديگه نياي پيشم


از همون اولم آره يه کم عجيب غريب بودي


تو ماجراي تلخ من يه وسوسه يه سيب بودي


تو اومدي دلم رو از راهي که داشت به در کني


بعدش بذاري بري و بدون اون سفر کني


من ديوونه رو بگو ، منتظر توأم هنوز


حقمه که بهم بگن بازم بشين بازم بسوز


رنگين کمون زيباس ولي تو حسرت يه رنگيه


دلت رو بسپار دست کوه ، چون جنس اونم سنگيه


این شعررو دوست خوبم صبا برام فرستاده خیلی ازش ممنونم برای این شعر زیبا خیلی دوسش دارم
ممنونم صبا جان..ممنونم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ پنج شنبه 18 اسفند 1390برچسب:, ] [ 20:57 ] [ رضا ]
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو مطالب
لینک های مفید
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 22
بازدید کل : 1813
تعداد مطالب : 17
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

كدهای جاوا وبلاگ

قالب وبلاگ

آمار سایت



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
..